Ola! - Reisverslag uit Soldeu, Andorra van Kim Houtkamp - WaarBenJij.nu Ola! - Reisverslag uit Soldeu, Andorra van Kim Houtkamp - WaarBenJij.nu

Ola!

Door: niamaris

Blijf op de hoogte en volg Kim

17 September 2011 | Andorra, Soldeu

Eindelijk gearriveerd in Andorra!

De reis was enorm lang.
Van de bekende weg naar Parijs, dwars door de Franse hoofdstad, door adembenemend mooi Zuid Frankrijk en uiteindelijk de bergen in.
Onderweg zijn we door natuurgebieden gekomen waar Parijs makkelijk twee keer in past. Vanuit de bus heb ik veel buizerds, ooievaars, reigers, herten en wilde zwijnen gezien. Tel daar de kastelen en bergdorpjes bij op en ik kan wel zeggen dat de heenreis al de moeite waard was.

Nu zit ik in een super luxe hotel.
De "busdriver" Wilfred heeft een upgrade geregeld. Nu zitten we dus in een hotel waar je champagne bij je ontbijt krijgt en waar de keuken voor Michelainsterren kookt.
Ik heb een eigen natuurstenen badkamer! Wauw!
Even van al die overbodige luxe genieten. ;P

De natuur hier is ruig en bijna onvriendelijk, maar verbijsterend mooi. We zijn letterlijk door de wolken aan komen rijden, we zitten echt enorm hoog.
Het weer is heerlijk.

Internet gebruiken is hier wel enorm duur, dus helaas worden mijn berichtjes heel kort en komen er geen foto´s.
Maar die laat ik natuurlijk zien wanneer ik thuis ben, incl. film!

Tot het volgende verslag(je)!

• 18 September 2011 - 07:12

Oma Rietje.:

hoi Kim.
    Je hebt het prima opgelost,we kunnen je toch volgen,en mee genieten.Heb je leuke mensen in de bus? Maak veel foto,s en film veel,want thuis kun je het weer mee maken.Je verslag is prachtig,ga zo door.Kim,nog een fijne dag en tot morgen.veel liefs van oma xxx

• 18 September 2011 - 10:24

Mam, Pap En Roy:

Hoi meissie, we zijn weer thuis na een actief ,bourgondisch en fijn weekend. Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt,we hopen dat je erg mooi weer hebt en veel geniet...... Tot het volgende berichtje. Mam

Hallo,
    zie hierboven voor ons weekend :P Ik hoop dat je het fijn hebt en dat je veel fotos en filmpjes meebrengt zodat wij ook mee kunnen genieten :) Groetjes,
    Roy