10-daagse Excursiereis per Bus - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kim Houtkamp - WaarBenJij.nu 10-daagse Excursiereis per Bus - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kim Houtkamp - WaarBenJij.nu

10-daagse Excursiereis per Bus

Door: niamaris

Blijf op de hoogte en volg Kim

21 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Toen ik naar het reisbureau ging om mijn vakantie te boeken, was het nog iets waar ik erg lang op moest wachten. En toen ik lid werd van waarbenjij.nu gaf de website aan dat ik nog 105 dagen moest wachten voor ik vertrek. Inmiddels staat de teller op 57 dagen. Wat gaat het snel, eigenlijk.

Mijn vakantie staat nu vast en ik kan er lekker naar uit kijken. Hoewel ik nog niet weet hoe vroeg ik in Eindhoven moet staan om op de bus te stappen, weet ik wel al wat de planning van de vakantie is. Die zet ik dan ook graag alvast op mijn waarbenjij.nu pagina.

10-daagse Excursiereis per Bus, Soldeu

Dag 1
Via België naar Midden-Frankrijk voor diner en overnachting.

Dag 2
Via de Franse autosnelwegen richting de Pyreneeën. Naar verwachting in de vroege avond aankomst in "Sport Hotel" in Soldeu.

Dag 3
Tocht naar Port d'Envalira en een bezoek aan het meer van Engolasters.

Dag 4
Bezoek aan het Catalaanse dorpje Ribes de Freser en van daar uit met het tandradtreintje naar de geheel autovrije vallei Vall de Nuria. Bezoek aan het klooster dat in de vallei ligt.

Dag 5
Bezoek aan de Spaanse stad Seu d'Urgell en daarna een bezoek aan het bergdorp Os de Civis.

Dag 6
Stadstour door Barcelona en bezichtiging van de beroemde Sagrada Familia en andere werken van de architect Gaudi. Een bezoek aan de Mont Juic en het Parc Güell.

Dag 7
Valleientocht: de Valira del Norte, de Valira del Orient en de Grand Valira.

Dag 8
Bezoek aan de hoofdstad van Andorra, "Andorra La Vella".

Dag 9
Na het ontbijt vertrek naar Midden-Frankrijk voor diner en overnachting.

Dag 10
Weer terug naar Nederland.

• 15 September 2011 - 05:45

Iris:

Hey meis!!!

Je mag nie gaan!! Ik mis je nu al!!
    Haha. Veel plezier in ieder geval en neem lekker veel foto's zodat ik mee kan genieten!

Groetjes,
    Iris

• 15 September 2011 - 09:41

Rina:

Hey Kim,

Al effe snel een berichtje....

Ik wens jou een hele fijne reis.

Liefs
    Rina