Dag 4: Airtime!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kim Houtkamp - WaarBenJij.nu Dag 4: Airtime!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kim Houtkamp - WaarBenJij.nu

Dag 4: Airtime!!!!

Door: niamaris

Blijf op de hoogte en volg Kim

08 Juni 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo Thuisfront,

Eerst even over de foto's: helaas kunnen we hier de foto's niet bij het verslag plaatsen. Ze hebben geen kaartlezer en de USB verbindingen werken hier niet. Die zullen dus bekeken moeten worden als we weer thuis zijn.

We begonnen vandaag met een ontbijt in het park. Mam wilde een keer goede koffie (die in het hotel is schijnbaar niet te pruimen) en dus gingen we extra vroeg om in de tent van starbucks te ontbijten. Na een stevig ontbijt stapte ik in de Mantis: een achtbaan waarin je rechtop staat. In Europa hebben we er geen dus ik greep mijn kans, en wat een ervaring! Ik had verwacht dat ik met al die loopings etc. wel beenbeugels zou hebben, maar niet dus! gewoon een beugel over de schouders om het bovenlijf tegen deleuning te drukken en het onderlijf helemaal vrij, dan kom je pas los van de kar! Het is net alsof je grote sprongen maakt die erg lang duren. Een betere 'airtime' ervaring heb ik nog niet meegemaakt.
Daarna ging mam haar grote angst weer tegenmoet, de Millenium Force! Dit keer hield ze een oog open tijdens de val van 92 meter. Erg gaaf weer om te doen maar omdat het daar de populaiste baan is was de wachttijd weer lang. En dat in de bakkende zon, die weer genadeloos scheen. Gelukkig staan er af en toe party tenten in de rij zodat je af en toe schaduw hebt.
Na de millenium moest de droge bakkes weer worden voorzien van vocht, dus wij met een grote pot drinken weer de schaduw in. Na een ' photo walk' in de schaduw weer het treintje ingedoken voor een leuke rit door BoneVille (het is ville, geen Town zag ik vandaag). Door de snelheid van het treintje konden we niet alle botten op foto vastleggen, maar we hebben er wel een paar.
Toen zijn we via de hete route zonder schaduw (door ons ' Dessert Road' gedoopt) naar de Wicked Twister gelopen. Ik heb toen in mijn eentje (heel dapper volgens mam) dit 'schommelschip in achtbaanvorm' gedaan.
Daarna was het een hapje eten, en wat duurde dat lang. Het was niet eens zo druk, maar volgens mij was het personeel niet echt snel vandaag. Toch zaten we daar lekker koel dus hebben we gewoon onze tijd genomen.
Na het nodige winkelen voor de souvenirs zijn we naar het hotel gegaan om te douchen. Vanavond gaan we lekker weer in de country/western bar ' the thristy pony' genieten van een lekkere maaltijd.
Mam en ik zijn van plan om in deze laatste (en waarschijnlijk drukke) dagen de gaafste banen nog een keer te doen. We hebben ze nu allemaal gehad op de Top Thrill na (en ze staan allemaal op de foto!)
Morgen gaan mam en ik lang naar het park om te kijken of we ook wat foto's van ' Cedar Point by night' te kunnen maken, en om de tijd te nemen voor de verwachte weekend drukte. Tot het volgende verslag!

Groetjes,
Roy en Ine

PS: Het is ons waarempel gelukt om vandaag boodschappen te doen door de andere kant op te rijden. Daar zit dicht bij het hotel een General Store (algemene winkel met vanalles en nog wat) en een bezinestation, waar mam haar voorraad sigaretten heeft aangevuld.

  • 09 Juni 2012 - 06:16

    Oma Rietje:

    Hallo helden
    ik neem mijn petje voor jullie af,dat je dit durft..Maar om het te zien is al mooi.Ben was hier,die heeft laten zien hoe ik de banen kon bekijken,prachtig is dat.ik hoop dat jullie weer een fijne dag hebben.Hier gaat alles prima,al missen we jullie.maar de tijd gaat vlug.
    Heel veel plezier en genieten.
    groetjes van oma.xxxx

  • 09 Juni 2012 - 06:32

    Kim:

    Die Mantis klinkt heel leuk en gaaf. :)

    Heel veel plezier tijdens de laatste dagen, geniet er met volle teugen van, en succes met de weekendrukte.

    Groetjes!

  • 09 Juni 2012 - 11:25

    Trudy:

    Inderdaad Kim, de mantis klinkt te gek, zou ik ook wel willen proberen.
    Wow, wat een ervaringen. Nou, ik ben echt benieuwd naar de foto's. Ik hoop dat ik ze spoedig mag komen kijken.
    Roy, je moet nog een boek gaan schrijven. Heel veel plezier nog, haal eruit wat jullie kunnen.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Kim

Actief sinds 26 Mei 2011
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 18922

Voorgaande reizen:

04 Juni 2012 - 12 Juni 2012

Cedar Point

16 September 2011 - 25 September 2011

Andorra en Barcelona

Landen bezocht: