De wachtdag - Reisverslag uit Sandusky, Verenigde Staten van Kim Houtkamp - WaarBenJij.nu De wachtdag - Reisverslag uit Sandusky, Verenigde Staten van Kim Houtkamp - WaarBenJij.nu

De wachtdag

Door: niamaris

Blijf op de hoogte en volg Kim

04 Juni 2012 | Verenigde Staten, Sandusky

Het vliegen viel vandaag wel mee. Alles was mooi op tijd en goed geregeld. Het wachten tussendoor was dodelijk. We moesten 3 uur op schiphol wachten en 4 uur op newwark. De vlucht ging soepel. Slapen, dat kwam er niet van. Uiteindelijk, waren we om 20.00 amerikaanse tijd in het hotel en volgens onze berekening zijn we 22+ uren onderweg geweest. We zijn er! Dat is het belangrijkste. We hebben het park al in de verte gezien en we hebben heerlijk gedouched en gegeten. Het hotel is prima en het weer is geweldig.
De ontvangst in Amerika was erg leuk. Twee bewakers/komieken stonden op dienst en we hebben een erg leuke ontvangst gehad. Van de strenge security hebben we eigenlijk niets gemerkt.

Tot het volgende verslag!

PS: voor de mensen die het kennen: we trekken door amerika in Heroes style want jawel....onze huurauto is een Nissan Versa!!! Mam rijd na enige gewenning (lees: een proefrondje op het terrein van het verhuuradres) goed. Het rijd hier inderdaad erg relaxed. Vergeleken met dit verkeer is Nederland een stressland :P

PPS: Vanavond krijgen we er nog geen fotos op...morgen proberen we het weer!

• 05 Juni 2012 - 07:12

Oma Rietje:

je berichtje ontvangen,dat jullie veilig
    zijn aangekomen,geeft een lekker gevoel.En nou fijn genieten.
    als je de foto,s niet kunt versturen,is niet erg,als je ze maar maakt, dan
    kijken wij thuis wel.
    Veel groetjes van oma,en heel veel plezier xxxxx
    tot morgen?????

• 05 Juni 2012 - 07:32

Kim:

Hey,

22 uur... wat een reis!
    Ik weet hoe het voelt. ;) Een douche, goede maaltijd en een fijn bed zijn daarna echt "heaven on Earth", hihi.

Hier in Gemert gaat het goed.
    Ginny had gisteren nog niets door, maar was vanochtend erg plakkerig. Verder doet ze het prima.
    Pap en ik proberen met z'n tweetjes ons ritme te vinden. ;)

Erg cool dat jullie in een Nissan Versa rond tuffen. :D (Zei ze als echte Heroes fan.)

Rust goed uit en veel plezier in Sandusky! Ik ben benieuwd naar jullie volgende verslag. ^^

• 05 Juni 2012 - 13:00

Ben:

Fijn te horen dat jullie goed aangekomen zijn. Geniet maar lekker.
    Ik ben begonnen aan het opknappen van het badkamermeubel, gaat goed.
    Vraag van Roy heb ik per mail beantwoord.

Veel plezier.