Valleientocht - Reisverslag uit Soldeu, Andorra van Kim Houtkamp - WaarBenJij.nu Valleientocht - Reisverslag uit Soldeu, Andorra van Kim Houtkamp - WaarBenJij.nu

Valleientocht

Door: niamaris

Blijf op de hoogte en volg Kim

22 September 2011 | Andorra, Soldeu

Hey,

Vandaag konden we uitslapen, maar ik heb niet veel nachtrust gehad. Ik denk dat ik gisteren teveel indrukken heb gehad, ik bleef maar spoken. Geen nood. Een nachtje minder slaap kan ik prima hebben. Dus vanochtend zat ik samen met de andere vroege vogels vrolijk aan het ontbijt.

We zijn uiteindelijk met z´n allen om kwart over 9 vertrokken door een tocht binnen de grenzen van Andorra. We hebben wat dorpjes aangedaan en vooral veel fotostops gemaakt.
We lunchten weer echt op z´n Catalaans en deze keer zo bourgondisch, dat ik het toch maar even vast gelegd heb voordat ik het (deels!) op at.
De laatste stop was bij een distillerie, waar ook geproefd en gekocht mocht worden, maar de percentages alcohol waren zo schokkend, dat ik dat heb overgeslagen.

We hebben vandaag veel regen gehad en het was wat fris, maar dat vond ik wel lekker. Heerlijk toch, die berglucht. :)

Morgen is het onze laatste dag in Andorra. We gaan dan "shoppen" in de hoofdstad: Andorra la Vella.
Daarna begint de tweedaagse terugreis weer.
Dus morgen avond verschijnt mijn laatste verslagje.
Tot dan!

Liefs,
Kim

  • 22 September 2011 - 18:23

    Het Thuisfront:

    Nog een hele fijne dag morgen,met hopelijk goed weer.
    Shop lekker en we wensen je een goeie en veilige terug reis. Bel maar als je in Breda afreist.

  • 22 September 2011 - 18:39

    Hoi Kim:

    Het is wel even rustig,als het niet zo warm is,kun je even bijkomen.Nog een dag ,en dan begint de terug reis,maar dan heb je veel te vertellen,en te laten zien.maar het is ook fijn om je weer te zien.Kim een fijne reis terug,en tot ziens.
    Veel liefs van oma.xxx

  • 23 September 2011 - 17:16

    Stephanie:

    Wat een prachtvakantie zeg! Geniet er nog heel erg veel van die laatste dag, lekker foto s maken in de hoofdstad en wat leuks voor jezelf mee brengen als aandenken, en natuurlijk zorgen dat je na vannacht wel goed uitgerust bent ;)! tot heel snel!
    stephanie

  • 23 September 2011 - 17:32

    Trudy:

    Hee meissie, je hebt een geweldige vakantie zo te lezen. Nadat ik gister weer eens ziek op de bank lag, lees ik nu met genoegen je verslagen en dat geeft mij weer moed. Eens wil ik ook zo'n aparte vakantie ondernemen. Voor veel mensen misschien peanuts, maar voor velen ook een droom. Iedereen die ik ken die Barcelona gezien heeft, is verliefd geworden op deze stad. Ben heeeeel benieuwd naar je prachtige foto's. Geniet ervan en vertel later alles tot in de details.
    Ps heb je de gieren ook vastgelegd?
    groetjes
    je tantie

  • 23 September 2011 - 19:26

    Ine:

    Kim heeft gebeld om te zeggen dat het internet uitgevallen is maar alles is verder oke. Morgen beginnen ze weer aan de terugreis... dus helaas geen verslagje meer Groetjes Ine

  • 27 September 2011 - 10:30

    Andre Een Reisgenoot:

    hi kim ik wil je even zeggen dat ik je reisverslag heel mooi vind heb nu net alles gelezen prachtig ,en ik ben blij dat je ook genoten hebt van de reis zoals wij ,ik hoop je nog te horen , en ik zal je ook nog wat foto,s sturen waar jij ook nog op staat groetjes andre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Andorra, Soldeu

Andorra en Barcelona

Met een georganiseerde excursiereis van 10 dagen naar het bergachtige Andorra.

Recente Reisverslagen:

22 September 2011

Valleientocht

21 September 2011

Barcelona

20 September 2011

Een supermooie dag

19 September 2011

Vall de Nuria

18 September 2011

Engolasters
Kim

Actief sinds 26 Mei 2011
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 18895

Voorgaande reizen:

04 Juni 2012 - 12 Juni 2012

Cedar Point

16 September 2011 - 25 September 2011

Andorra en Barcelona

Landen bezocht: